luni, 24 ianuarie 2011

:)..am revenit..

Mmda..v-am spus ca îmi trece repede starea mea mai melancolica....

Se pare ca iar sunt eu "ala care rade tot timpu"... și cred ca e bine sa ne putem ridica în locul în care totul părea odată pierdut..sa renaștem, ca pasarea Pheonix din propria cenușă.
Sa revenim...vestea buna e ca a început sa ninga pe aci...again..dar nah...se topește pentru ca e prea cald..asa ca ne bucuram de vreo 4-5 zile de zăpadă.. după care iar v-a fi noroiu cat casa...dar nici un stress....aaa..da sunt în vacantă...aveam nevoie de asa ceva cât mai repede...
O sa incep și sa învăț mai mult pentru ca Bac-ul bate la ușă...

so..until next time...bbye..and yes..listen to this song..it's awesomeeeee!!!

2 comentarii:

  1. good to say bye-bye to emo-casy... zapada, renii, sania??:>:>... sa se topeasca cat mai tarziu.. si sa mai ninga doamne! si daca se topeste... E OK BA! btw, nice song \:D/.. and good luck with the BAC thing.. u'll need it =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Booooooo!!!
    Great song indeed. I'm happy you're ok again. Knd mai treci prin asa ceva asculta ceva, orice te face sa fii mai bine dispus!
    Don't worry, no stress, no sugar!

    RăspundețiȘtergere