sâmbătă, 12 februarie 2011

Back...

Am revenit pe blog cu o postare noua....

Nu am avut timp săptămânile astea nici sa respir bine,deci nici de blog nu m-am ocupat.Principalul motiv e ca computerul meu e fost stricat(veșnic e stricat).Alte motive includ școala în principal.DA vine BAC-UL și m-am pus și eu pe învățat putin mai mult...defapt la biologie am învățat de m-am spart:).
Totuși azi am zis sa iau o pauza de la studii,sa ma deconectez de la cărți și sa ma îndrept spre socializare.Deci asta seara iarăși mergem pe "capul lu kriki" sa ne distram (știu ca atunci când o sa vadă asta o sa ma înjure :)) dar no stress)

Ieri a fost una dintre cele mai cool zile ale mele...in primul rand pentru ca Lady GaGa a lansat noua ei melodie Born this way (melodia e mai jos)

Sper ca saptamana viitoare o sa fie mai libera....
A si sa nu uitam..In 14 februarie e ziua unui foarte bun prieten al meu : Vlad...so Happy B-day Bro!!!!

Un comentariu:

  1. Nu e problema k postezi mai rar....dar BINE!
    Bine faci....Vezi? De cum si-a "revenit" compul tau ai si inceput sa faci lucruri bune. Apropo, melodia noua a lu' Lady Gaga e ...........................................................................................................Bestiala!!!!!!!!! :p
    Continua tot asa!!

    RăspundețiȘtergere