marți, 11 ianuarie 2011

Lucruri care te fac sa te trezești

Hmm..In zilele astea am primit unele dintre cele mai naspa vesti ever!!
Sa încep...asa..am luat un frumos 2 la teza la mate... când am auzit era sa cad cu tot cu scaun.Era o zăpăceala pe foaia aia de nu știu profesoara cum înțelegea ceea ce am scris eu.Adevarul e ca m-am încurcat în ultimul hal...totul era alandala.




Acest lucru m-a făcut sa nu dorm joi noaptea și ma gândesc cum e viata cu adevarat.Pana acum vedeam doar partea plina a paharului,acum parca realizez ca viata nu e doar "Lapte și Miere".Viata este grea,asta e adevarul dar trebuie sa faci cumva sa iți găsești forțele și sa nu pui la suflet tot ce ți se întâmplă.
Oricum eu tot timpul o sa fiu "ala cu gura pana la urechi",pentru ca (cred eu) ma pricep sa găsesc optimismul în orice situație!


Iata doua citate ce sunt foarte adevărate:
"Viata este o tragedie atunci când e privita in prim-plan si o comedie cand o privesti in plan larg." – Charlie Chaplin
 "Sunt doua feluri de a-ți trai viata: unul, de a crede ca nimic nu este un miracol; al doilea, ca și cand totul este un miracol." – Albert Einstein
 

2 comentarii:

  1. La un moment dat toti ne dam seama k viata nu e asa cum credeam noi.
    Vor mai fi momente in care o sa stai sa analizezi situatia si sa faci un calcul, ca pe urma sa realizezi k rezultatul e altul...
    Asa k fii optimist !

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dai seama ce șoc am avut eu?! Multiplicat cu 24 ;) N-am curaj sa incep sa citesc "ultimele scrisori". Prietenii stiu de ce. Si nu-s optimista deloc in ceea ce-i priveste pe cei 24 de protagonisti. Dar minuni se mai intampla.

    So, capul sus, pieptul inainte!

    RăspundețiȘtergere