luni, 31 octombrie 2011

Who you are?!

Well nu stiu ce-mi veni dar vreau sa scriu despre asta. 

Motivul pentru care scriu, e ca am fost intrebat recent , daca stiu cu adevarat si daca sunt multumit cu cine sunt. Da e o intrebare dificila , si sincer pe moment nu am stiu ce sa raspund. Adevarul e ca intotdeauna am fost optimist in ceea ce priveste felul cum sunt. Ma refer la chestiile pe care le fac, oamenii pe care ii cunosc. Desi am primit remarci negative despre felul cum glumesc, despre cum sunt al naibi de incapatanat, si despre felul cum ma supar. Sincer nu imi pasa de ceea ce crede lumea. 

Asa ca va spun , inainte sa judeci persoana ,uitate putin in oglinda si judecate pe tine, pentru ca chiar daca te crezi perfect, NU ESTI!


Unitl next time...bbye:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu