marți, 25 octombrie 2011

Lucruri faine :D

Am fost intrebat recent despre ceea ce imi place sa fac in timpul liber. Adevarul e ca acum cu Bac-ul picat  am mult timp liber.

Exista multe chestii pe care le fac atunci cand am timp liber.
Sunt pe net, sau afara cu prietenii sau pur si simplu devorez seriale.

In primul rand stau pe facebook mult mult mult timp, cateodata ma si mir cum am putut sa imi pierd ore din viata facand absolut nimic.Defapt am plantat chestii imaginare pe Farmville..asta e cv :)). De dimineata pana seara cred ca s-ar putea sa ma gasiti pe facebook--> http://www.facebook.com/casyvigaru 




Tot de prin zona de computer and gaming face parte si jocul de care m-am indragostit de cand eram mic si care inca ma tine cu sufletul la gura. Este vorba de Sims 3. Da e amuzant sa fi "GOD" ,  sa faci pe acei oameni imaginari sa faca ce doresti tu. Pur si simplu imi place si nu cred ca voi renunta la joc :)).











Imi place sa ies mult, dar cand pot eu nu poate persoana cu care vreau sa ies si vice-versa. De exemplu vreau sa ma vad cu o prietena de vreo 2 luni si tot contramandam pentru ca pur si simplu suntem prea ocupati.


Seriale...aici e capitolul lung. Deocamdata devorez serialul "Supernatural" de care am auzit in trecut foarte multe si pot sa confirm ca este un serial bun dar ca orice serial are si parti negative. Vi-l recomand cu placere. :). Alte seriale pe care le-am inceput au fost Ghost Whisperer, Dexter, Gray's Anatomy, House M.D.

Asta e ce fac eu in timpul meu liber...
Bye now :) 

4 comentarii: