joi, 6 ianuarie 2011

Heey!!!

Heyyy guys!!!
Nu am postat anul asta nimic încă asa ca m-am gândit ca azi sa sparg gheata.
A început școala..yuppy 8-|...Nu e prea ok dar ne obișnuim.
Despre școala nu o sa scriu pentru ca, deocamdată nu e un subiect cam plăcut!
Am sa scriu despre ce m-a intrigat de mult timp și nu am avut destul timp pentru a răstălmăcii subiectul.

și acum va întreb..ce înseamnă un prieten pentru voi?

Well eu cred că un prieten e cel mai frumos lucru care exista într-o lume cam aiurită de felul ei.E mereu persoana care ar face orice ca să te ajute şi ar vrea să te vadă în fiecare zi cu gura pana la urechi (în cazul meu).
Pot să spun ca în aceasta privință am făcut alegeri bune.Pot spune că am prieteni foarte ok,cu care mă înţeleg în orice situație chiar şi când unii au păreri diferite,ajungem noi cumva la un numitor comun.
Vi s-a întâmplat odată să vă simțiți singuri?..Ei bine mie da.Să știți ca oricât de singuri a-ți fi sau v-ați simții, întotdeauna exista o persoana care v-a îndulcii situația.
Pentru mine asta e prietenia.














I'll be back with more!!!..stay tuned!!!

Un comentariu:

  1. omg
    you are so right
    it made me cry, it ripped a few tears from me!!!
    too bad this kind of friends are hard to find
    and too good that you have them.
    i'm glad i've met you, Casy
    and the rest of the team

    RăspundețiȘtergere