duminică, 30 octombrie 2011

Happy Halloween!!!

Hello again,

In perioada asta, majoritatea tinerilor se costumeaza si merg la petreceri de Halloween ...Ei bine asa am facut si eu.
De prin vara , imi puneam urmatoarele intrebari :
1.Ce fac de Halloween?
2 Cum Dumnezo ma costumez?
3 O sa fie fain?

Si acum e timpul sa imi raspund la propriile intrebari pentru ca nimeni nu a facut-o :)

Deci ce am facut de Halloween?

Am mers la o petrecere cu prietenii , imbracat ciudat , intrat deplin in spiritul Halloween-ului.

Cum m-am costumat?

Aici a fost greu de gandit...Vroiam ceva simplu dar in acelasi timp ceva ce sa uimeasca lumea. Si pe bune ca a facut-o.
Am fost un Mim....Da stiu e cam boring sa te imbraci asa , dar eu am facut din Mim-ul asta ceva special. Ii placea Lady GaGa :)) si era machiat ciudat . Ii multumesc amicei mele Angy pentru ajutorul(chinul) acordat! :D
buze a la GaGa :))

M-am distrat?

Da m-am distrat copios alaturi de prieteni! Insa cel mai greu lucru a fost sa scot nenorocitul asta de machiaj!
In rest a fost suuuper! 


Va urez un Halloween placut , si costumati-va cu atentie...nu puneti prea mult machiaj :D
Happy Halloween
See you soon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu