luni, 20 decembrie 2010

Rezultatele/The results

Am postat acum cateva zile o sectione de voting pentru blogul meu in legatura cu ceea ce ar trebui sa postez.
Rezultatele m-au uimit! 60% din voturi vroiau sa postez ceva despre familia mea.Deci hai sa incepem!!!
                                                             Familia mea!!!

Pot spune ca am una dintre cele mai ok familii din lume.Ne intelegem bine,ne ajutam reciproc.Ma inteleg foarte bine si cu Mama si cu Tatal meu vitreg.

Mama(Dana)-Nu as putea sa o descriu complet in 3 romane.Este femeia cea mai importanta din viata mea,si pot spune ca as face orice pentru ea pentru ca stiu ca si ea ar face orice pentru mine.Ma intelege complet si pot sa discut orice cu ea.Este totodata una dintre cele mai bune gospodine din lume...daca imi intrebati prietenii o sa zica: " Mama lu' Casy face niste prajituri extraordinare".In concluzie este super.

Tatal meu vitreg(Nicu)-Este tatal meu vitreg si ma inteleg foarte bune cu el.Oricand am ocazia il ajut,si incerc sa fiu un bun prieten cu el.Este mult mai ok decat tatal meu natural care nici nu isi aduce aminte ca ar avea un fiu.Eu il onsider un prieten bun si un parinte excelent

Cam asta este familia mea foarte pe scurt.O familie foarte ok!!!




Casy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu