luni, 24 octombrie 2011

Casy's world is back.....really!

Hello! 
What's up?


Mda știu ca de prin aprilie nu am făcut miscari de reabilitare a blogului dar adevarul e ca nu am avut nici timp, nici inspirația necesara scrierii vreunei postări interesante pentru voi, cititorii mei.
Ce mai e nou?...hmm greu de spus
1.Bac-ul
2.Bac-ul (partea II)


Deci da, am dat examenul vietii si l-am picat..shame on me...Asta e viata merge mai departe, nu am de gand sa fac o tragedie din asta. Tot ce stiu e ca sunt unul dintre multi altii care au picat..deci "generatia etnobotanicilor" :)


S-au schimbat multe in anul acesta...poate sunt mai visator? mai ciudat? Cred ca am o explozie de inspiratie care se manifista prin poezii si post-uri pe blogul meu uitat de lume.


Acum va las in compania fetelor de la 2NE1 (o trupa descoperita recent care imi place)


Bye for now! (promit ca revin)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu